ח"כ ואטורי על מינוי השופט ברק: "לא חושב שהוא מתאים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי על מינוי השופט ברק: "לא חושב שהוא מתאים"

    ח"כ ניסים ואטורי לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר', על מינוי ברק לשפוט בהאג: "לא חושב שהוא מתאים, לפני כמה חודשים אמרו לעזוב אותו כי הוא חולה וזקן. האם אהרון ברק מקבל אותי, ניסים ואטורי עם כל ההתבטאויות שלי? זה קשור לנתניהו ואלי, כי על זה אנחנו עומדים למשפט. על ההתבטאויות שלי ועוד". על הלחימה בעזה: "התחלנו לדבר בשפה של מזרח התיכון ואף אחד במערב לא ישתיק אותנו"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והתייחס למינוי אהרון ברק לשופט במשפט בהאג: "לא יודע מה לומר, יש הרבה משקעים והיסטוריה עם ההפיכה המשטרית. לא חושב שהוא מתאים, לפני כמה חודשים אמרו לעזוב אותו כי הוא חולה וזקן. האם אהרון ברק מקבל אותי, ניסים ואטורי עם כל ההתבטאויות שלי? זה קשור לנתניהו ואלי, כי על זה אנחנו עומדים למשפט. על ההתבטאויות שלי ועוד".

    עוד אמר: "התחלנו לדבר בשפה של מזרח התיכון ואף אחד במערב לא ישתיק אותנו. לגבי הסערה סביב חיל האוויר – כל מג"ד בשטח שרוצה סיוע אווירי מקבל במיידי".

    לדבריו: "ההחלטה לעבור לשלב הלחימה הבאה מגיעה משיקולים מקצועיים ישראליים. יש לנו גם את חזית הצפון ודובר על זה כבר לפני שבועיים. המטרה שלנו היא להגיע לראשו של סינוואר, לשחרר את החטופים, אף אחד לא יעצור אותנו מזה".

    האזינו



    0 תגובות